Monday, September 23, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini


Cerita yang tidak dapat saya lupakan adalah ketika saya pergi melancong bersama kawan-kawan saya di Pahang. Memandang pada minggu lepas semua pelajar tidak dapat meneruskan kuliah kerana telah mendapat arahan dari pihak atasan untuk menangguh kuliah akibat daripada bencana jerebu, jadi kami bercadang untuk keluar melancong di kawasan yang tidak terlibat dengan jerebu. Oleh itu, kami mencapai kata sepakat untuk melancang di Berjaya Hills Resort, Bukit Tinggi, Pahang. Lokasi tersebut adalah tidak jauh dari UPM dan hanya mengambil masa selama dua jam untuk sampai ke destinasi. Sepanjang berada di sana, kami berasa sangat teruja kerana udara yang agak baik dan pemandangannya sangat cantik. Kami mengambil peluang untuk bergambar untuk dijadikan kenangan dan kebetulan semester ini adalah semester terakhir buat kami untuk keluar bersama. Kemudian kami pergi melawat ke Japanese Village. Pengalaman yang paling tidak dapat saya lupakan adalah kami langsung tidak menyangka bahawa kami perlu mendaki sebanyak 88 anak tangga untuk sampai ke tempat itu. Masing-masing agak keletihan ketika mendaki untuk sampai ke tempat itu. Mujurlah rakan saya tidak pitam pada ketika itu.

No comments:

Post a Comment