Wednesday, December 18, 2019

BBM3410Satu2019: Twitter

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA..

Dalam kelas amali Multimedia, saya dan kawan-kawan juga telah diminta untuk membuat bebenang di twitter dengan memuat naik satu cerita sosial yang dipetik daripada Buku Kajian Wacana dan Strategi Komunikasi Teori dan aplikasi.



 Bebenang pertama : Soal Hati






Bebenang Kedua: Jiran


Seterusnya, saya turut memuat naik dalam akaun twitter tentang Pnedekatan Analisis Wacana yang ditulis oleh Prof Normaliza Abd Rahim (2018b). Haa, buktinya sila lihat di bawah:





Saya juga turut menceritakan secara ringkas tentang pengalaman saya ketika berucap di khalayak dalam akaun Twitter. Ingin baca dengan lanjut, follow akaun Twitter saya. 


Tugasan yang seterusnya pula, saya dan kawan-kawan perlu menyenaraikan 5 retweet dalam akaun twitter masing-masing dan kemudian kami diminta untuk retweet berita terkini dalam akun twitter masing-masing.


 Senarai yang telah diretweet dalam akaun saya



Senarai berita yang telah diretweet dalam akaun Twitter saya

No comments:

Post a Comment